Startsida

onsdag 5 juli 2017

Taklöken

Kroppen vill ha semester och ledighet. Långfrukostar och dagar då inga måsten finns.
MEN inte än. Även fast denna dag är väldigt trög så har jag ändå gjort vissa saker. 
Trädgårdsfix ....det finns hur mycket som helst att göra. Jag vill så mycket med min trädgård.
Läser både trädgårdstidningar och bloggar med superfina trädgårdar. Det jag måste göra är att sätta mig ner och planera min trädgård. Hoppas nu att framtiden är så att vi har möjlighet att kunna bo kvar. Hoppas att jag orkar alla måsten. För det är ändå en skön plats att vara på. Men jag har mycket som jag skulle vilja fixa på huset både ute och inne. Gäller att kämpa på.
Här är en helt underbar bild som jag tog i dag på min taklök.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

1 kommentar:

  1. Jag håller alla tummar för att ni ska kunna bo kvar med. Kram

    SvaraRadera