Startsida

söndag 7 maj 2017

När livet tar en annan väg

För en vecka hittade jag min man regält nerkyld liggandes ute i vår trädgård. Jag är så tacksam att jag har honom kvar i livet - för det var väldigt nära att han lämnade oss. Jag är också så himla tacksam över att Knutby Brandkår var så snabba och gjorde allt som stod i deras makt. Jag är också väldigt tacksam över att det kom en ambulanshelikopter och han fick vård väldigt snabbt. 
Vad är alla resdrömmar värda? Vad är alla trädgårdsdrömmar värda? Vad är alla husdrömmar värda? Vad är alla drömmar om framtiden värda? Just nu är allt värt att han lever och att han är med i huvudet.
Visst är det tråkigt det som har hänt. Visst är framtiden oviss. Visst betyder saker och ting mindre.
Huvudsaken är att livet finns kvar och att vi har varandra.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

1 kommentar: