Startsida

söndag 21 maj 2017

Längtan och hotellbokning

Gud vad jag längtar efter min älskade gubbe! Jag blir stressad över att inte kunna få vara med honom hela tiden. Väldigt konstigt eftersom om han hade varit frisk och hemma som vanligt hade vi inte varit tillsammans hela tiden. Men då hade vi i alla fall varandra. Vi har inte varit från varandra så här lång tid - 3 veckor - någonsin. Även fast att jag vet att han har den bästa vården där han är nu, vill jag ha hem honom - vilket är helt omöjligt. Han har en tuff tid med mycket träning. Jag har en tuff tid med sysslor här hemma. Men det är bara att kämpa på för oss båda.
Jag har i alla fall bokat en natt på hotell. Uppsalas nya hotell Elit. Något att se fram emot.
Ta vara på livet och varandra.LEV NU. Kram Marie

1 kommentar:

  1. Jag vill också att pappsen ska vara hemma nu!!! <3
    Skönt med hotellnatt. PUSS

    SvaraRadera