Startsida

söndag 14 maj 2017

Helvetes dagar som har varit i två veckor

Nu har det precis gått två veckor sedan jag gjorde mitt livs stora insats. Jag är så tacksam över att jag hittade dig och att det gick att få hjälp så himla fort. I stundens hetta förstod jag inte hur nära du var att lämna mig, dina fina döttrar med deras fina sällskap och våra underbara barnbarn. Dessa två veckor har varit väldigt upp och ner. Jobbiga på alla sätt och vis. Inte bara för mig utan även för våra barn. Du har säkerligen också haft jobbigt. MEN det spelar absolut ingen roll hur framtiden kommer att se ut mer än att vi får vara tillsammans. Du gör framsteg varje dag och hoppet om att du ska komma åter finns väldigt starkt hos mig. Nu blickar vi framåt och lever på hoppet. Jag älskar dig så otroligt mycket. Ända till månen och tillbaka.
Ta vara på livet och varandra.LEV NU. Kram Marie

1 kommentar:

  1. JAG ÄR SÅ TACKSAM ATT DU RÄDDA PAPPA!!!! DU ÄR SUPERWOMEN!!! LOVE YOU ALL!!!

    SvaraRadera