Startsida

torsdag 27 april 2017

Ta vara på tiden

Mitt jobb har en fritidsklubb eller vad man ska kalla den. I alla fall är det anställda som lägger ut sina fotografier som de tar med systemkamera eller mobil. Där kan vi anställda få tips och trix från andra anställda. Dessa bilder ovan kommer från gruppen. Gruppen finns på Facebook. En anledning att ha kvar Facebook. En annan anledning är att det är just där jag håller kontakt med släktingarna från Australien. En tredje anledning är att även där hitta mina gamla klasskompisar......men sen vet jag inte om Facebook är något att ha. En så stor skitspridare, dyngspridare, får man leta efter.
Men jag måste i alla fall ta mig mera tid och lära mig min kamera och fotografera mera. Det blir ju så fantastiskt fina bilder med systemkameran. Övning ger färdighet.....den erfarenheten har jag i ryggsäcken. Öva öva öva....det gäller allt som jag inte kan. Har hela huvudet fullt med saker jag inte kan som jag måste öva mig på.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie


2 kommentarer:

  1. Men va? Vad är det för grupp man har missat?

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder! Ja det finns mycket att lära med systemkameran, jag som är sååå oteknisk också ha ha, inte lätt :)
    Kul grupp på FB, den har jag missat!
    Kram från Titti

    SvaraRadera