Startsida

onsdag 19 april 2017

Förkylning

Marie Lindells foto.

Jag har inte TID! En elak förkylning har bitit sig fast i mig. Jag har miljoner saker att göra men orken finns inte helt till 100%. Då gäller det att ta vara på den % som finns!
Har hittat ett företag som trycker upp fina citat bla, som detta här ovan. Kolla gärna in här
https://www.ruffostuff.se/

Jag har ju infört köp stopp på saker hos mig. Men jag vet att det är svårt att hålla. Men jag ger det i alla fall en tid till innan jag slår till. Just nu är jag på jakt efter gamla plåthinkar i zink eller baljor. Även Gröna Anna tallrikar, vore ju roligt om vi alla kunde äta på samma tallrik när vi är många. Jag har ju bara 12 st utav varje. Jag vet att min mamma har dem också....men jag kan ju inte gå och tigga där liksom. Även avlånga sockerkaksformar som är till ett projekt. Böcker kan jag köpa hur mycket som helst. MEN nu får jag nog lugna mig lite....ja kanske någon pocket bok. Jag behöver köpa nya kläder och jobbar på det.

Försöker även att få till 4 F med min ena dotter.....ja det är nog bara hon och jag som vet vad det handlar om!!! Hi hi så kan man vända kunskap i arbete till kunskap i fritiden. På måndag är tydligen en bra start dag. Hoppas att det går bra.
Ta vara på varandra och livet. LEV NU. Kram Marie

2 kommentarer:

  1. Ja, nu får vi allt ta tag i det... Härligt med de 4 F :D wiiiie vi fixar detta... PUSS

    SvaraRadera
  2. Härligt och tänkvärt inlägg...
    Önskar dig en så skön helg nu!
    Kram Titti

    SvaraRadera