Startsida

lördag 11 mars 2017

Energipåfyllning

I går tog gubben och jag bussen in till Uppsala. Där sammanstrålade vi med tre arbetskollegor till mig med respektive. Vi åt underbar mat på Texas Long Horn och gick vidare till O'Conners. Så himla roligt vi hade tillsammans - så vi bestämde att försöka få till en träff ganska snart igen. Ett utav paren berättade om att de åker med sin husbil ner till Kroatsin i sommar. Tänk vad sugen jag blir på husbil. Genast googlade jag runt lite och hittade dessa bilder. Bilden längst ner - med den snöiga miljön är till salu. En 2007:a för 325 000kr - helt galet dyrt det är med dessa bilar. Med tanke på hur lite som troligen den kommer att bli använd.
Nu måste jag ta och laga lite kycklinggratäng för vi får matgäster idag.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar