Startsida

torsdag 26 januari 2017

Per Gessle

På Per Gessles sommarturné blir det ett stopp i Uppsala och Botaniska Trädgården. Måste köpa biljetter till det. Känns lite långt dit men bästa att köpa i tid så att jag får mina biljetter.
Måste även berätta om en otroligt fin jobbarkompis som jag har, Git. Här sitter hon i rosa tröja med sina syskon och hennes 90 åriga mamma. Hon är ett år äldre än mig och uppvuxen i mina barndomskvarter. Hon berättar så himla mycket om sin uppväxt och tonåren. Riktigt roligt att höra.
Hon har två ögonstenar ....dessa mjukisar!
I natt berättade hon om en kvinna som jobbar på vårt jobb. Kvinnan miste sin man och hennes dotters far i cancer i somras. Nu har även kvinnan fått cancer. JÄVLA SJUKDOM. Hon har en 9 årig dotter. Tänk tanken....lilla flickebarnet på typ 9 år kommer troligen att mista sina båda föräldrar. Stackars flickan 👧🏼❤️
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

1 kommentar: