Startsida

måndag 2 januari 2017

Livet

Det finns så många tankar om livet. Att se sina föräldrar åldras och att se livets efterrättar växa upp.
Men att se sitt eget liv är inte lika viktigt eller det är det ju  - MEN  det syns ju inte lika mycket. Men jag känner att just nu är mitt liv väldigt viktigt och måste vårdas. Jag måste finnas till för så många och inte minst för mig själv.
Därför finns det väldigt många inre tankar på hur jag vill leva. Känner idag att det är mera viktigt att ta hand om mig själv än vad det har varit tidigare. Jag måste ju leva länge!
Så om det finns personer i min närhet som funderar vad som pågår så håller jag på att ta vara på mig själv. 

Här är en bild på mig från en paradisplats i livet nämligen Gotland. Jag älskar att uppleva nya platser. I helgen var vi uppe hos min bror i Umeå. Alltså säger bara det ......jag älskar den staden också. Så otroligt fina gamla byggnader och det var inte sista gången jag var där. Det tar 55 minuter med flyg.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar