Startsida

tisdag 8 november 2016

Överraskad igen


Nu är vintern här. Väldigt tidigt och som vanligt överraskade den oss. Fram med snöskyffeln!
Jag gillar absolut inte vintern. Men det måste man bara gå igenom eftersom vi bor här. Tur att
vi har bokat in vår efterlängtade resa till Italien. Då finns det i alla fall något roligt att se fram emot.
Gillar detta kort på min mammas familj. Min mammas biologiska far Martin och min älskade mormor Svea, min gulliga mamma och hennes två bröder. Den största brodern Bengt lever inte och den andra brodern Jan-Eric har hon ingen kontakt med sedan 1988. Det gick inte så bra där när mormor gick bort. Tråkigt - men säkert mycket som har spelat roll hela uppväxten som kom fram då, när inte mormor kunde styra dem båda.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar