Startsida

lördag 26 november 2016

Allt ljus på Uppsala

Super härliga tider nu tycker jag. På både gott och ont. Jätte skönt med detta mörker på 
morgonen när jag kommer hem från natt jobbet. Även väldigt glad över att slippa snöskottning 
och halka. Men visst det ska ju vara snö nu till advent och barnen gillar ju snö. 
I morgon är det sista dagen för Allt ljus på Uppsala. Ett återkommande arrangemang i Uppsala
med ljusa platser i centrala staden. Denna fina bild är tagen från Facebook och en kvinna som har 
delat med sig av. Jag gillar bilden väldigt mycket.
I går fick jag vaka av nattveckan med övernattning hos dottern i Uppsala. Vaknade upp till ett
super mysigt film mys med te och smörgåsar. Alltså denna film....även fast jag har läst boken
kom tårarna. Vilken kärleksfilm💘.
Helgen går åt till att träna mig med mina progressiva glasögon, baka lussekatter, tvätta, advents
pynta och besöka julmarknaden hos Humlebo i Almunge. Samt att försöka vila upp mig eftersom en 
jobbig dag kommer att bli i veckan. Begravning för den goda vännen Niclas på fredag. Då är det dags att säga ett sista farväl.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

1 kommentar:

  1. Mysigt med allt ljus på Uppsala... Var de fint och se?
    Den filmen vill jag med se... Verkar fin! Kram puss

    SvaraRadera