Startsida

onsdag 21 september 2016

Loppis

Har du känt att det finns saker, husgeråd, prylar och ting runt omkring dig som du bara har men inte använder? Jag plockar saker varje dag och lägger ut på loppissidan på Facebook. Finns saker som jag bara har och vill göra något av i framtiden. Men när kommer framtiden för dessa saker? Låt säga att jag har sålt en himla massa garn som jag har köpt in för en mycket mycket lång tid tillbaka. Men vad tusan jag stickar ju inte.....när kommer den framtiden för garnen? Nej nu får det vara nog. Måste rensa mycket här hemma - och börja leva NU. Kannor, koppar, fat, böcker, garn, gardiner.....det går att sälja mycket.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

1 kommentar:

  1. Jag ska sälja mmycket jag med. >Fick inspiration ifrån dig!

    SvaraRadera