Startsida

måndag 4 juli 2016

Vilken härlig helg

Gubbens kusin gifte sig.....efter alla dessa år de har levt tillsammans. Vi visste inget om detta och fick nyheten genom Facebook. Så himla fina.
Själva tillbringade vi vår lördag med barn, barnbarn och föräldrar på den årliga släktträffen. Alltid lika roligt att träffa alla. Det stora huset rymmdes vi samtliga när regnet tog vid. Men lite lekar och grillning blev det ändå. Det är så himla ljuvligt att få njuta av barnbarnen. Tänk vilken energi påfyllare de är.
Jag fick ett sommarbingo av Alexander med olika uppgifter som jag ska genomföra. Alexander fick ett sådant i skolan av fröken så att han och hans klasskompisar tränar på att läsa. På hans sommarbingo stod det att ett pris skulle utdelas.....undrar ifall jag får något? Annar är jag nöjd med att peppa Alexander till att göra sin.
I fredags handlade vi en vit stålsäng som är tilltänkt till ett drömprojekt. Spännande.
Ta vara på livet och varandra.LEV NU.Kram Marie

2 kommentarer:

  1. Hej Marie !

    Kul att du gillar mitt växthus - det gör jag med. Får abstinens när vi åker på semester och längtar alltid hem efter några dagar. Växthuset är på 21 kvm och 4 m till nock. Fortsätt drömma och affirmera - det är en väldigt bra början på växthusresan !
    Ha det så gott !
    Kram/Isa

    SvaraRadera