Startsida

fredag 29 juli 2016

Semesterlistan

Semester den ljuva tiden. Tiden bara springer i väg och listan över allt att göra blir ogjord. Men vad tusan så mycket energi med barnbarn påfyllning är också semester. Jag är helt överlycklig att jag får uppleva barnbarn samt att få vara med dem. Men erkännas kan jag göra här att riktigt rask är man inte när det gäller barnbarn, fy tusan vad snabba, kvicka och intensiva de är. Gäller att vila upp sig mellan varven. Jag bara älskar dem ❤️💘. Ta bara en sådan sak som att de sätter spår efter deras vistelse...haha. I morse vaknade jag kl 06 av en klocka som pep nere - en liten herre som hade tryckt på en knapp så att alarmet sattes på. Söt Göte.
En annan dag hade vi pizzafest. Underbara människor som vi fick njuta det med. Tre utav barnbarn och två fina föräldrar. Bara älskar dem. Jag bara säger det stackars de människor som inte får energipåfyllning av barnbarn.
Ta vara på livet och varandra.LEV NU. Kram Marie

1 kommentar: