Startsida

söndag 17 juli 2016

Australien besökare

Min mammas kusin med son( min syssling) och hans flickvän på besök i Sverige. Tyvärr är inte min syssling med här på kortet eftersom han var fotograf. Men jag har tjuvat en bild från hans Facebook.
Det var cirka 60 år sedan min mamma och min morbror träffade sin kusin Berit. Berit är 81 år och har tagit sig hit den långa vägen. Först tog de buss sedan tåg för att ta sig till Sydney. Då de flög till Bangkok först och sedan till Köpenhamn. De träffade några personer i Malmö och har sedan tagit sig uppåt i landet för att träffa oss samt släktingar i Rimbo. Nu har vi vinkat av dem för att ta sig ner i landet igen och åter flyga hem efter en månads resande. 
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

1 kommentar:

  1. Synd man inte fick träffa dom. Men de kanske kommer något framtida tillfälle. Skulle ju vara kul med en resa dit någon gång :)

    SvaraRadera