Startsida

tisdag 7 juni 2016

Sveriges nationaldag

6 juni är en riktig speciell dag i mitt hjärta. Då föddes vår första dotter och den dagen ger vi till henne. I år var det sista gången vi fick sitta på gården där de hyr. För de har nämligen blivit lyckliga ägare till en 3 rums lägenhet i Sala backe. Det ska bli kul och intressant att få se den, i mina gamla kvarter. Lite avvis är jag nog.
Helgen går fort även fast jag har varit ledig i många dagar. Men jag har i alla fall hunnit plocka i ordning det svarta skåpet. Snart dags att måla ett nytt svart projekt. Har 3 projekt kvar att måla.
Har även hunnit med en vända till Apoteket efter råd från sjukrådgivningen 1177 trodde de att jag hade fått allergi. Alltså förvånad blir jag allt, efter 53 år på jorden kommer allergin. Men i alla fall vid första intag av tabletten var jag tvungen att verkligen känna efter OM jag kunde andas eller inte som vanligt. Vilken känsla när första tabletten verkade. Det finns bra grejer.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU.Kram Marie

1 kommentar: