Startsida

måndag 13 juni 2016

Grymma värld


Denna grymma värld har nu visat sig igen. Omkring 50 personer blev ner skjutna på en gayklubb i Orlando Florida 🇺🇸. En ensam skytte sköt ner så många som möjligt och IS har tagit på sig detta dåd.
Alltså är man på fel ställe vid fel tidpunkt kan allt hända. 
Jag skulle vilja ta barn, barnbarn, min älskade gubbe och alla jag känner som jag har ett stort hjärta till fara till en säker plats på vår planet, om det nu finns någon. Jag kan bara säga så här dessa IS:medlemmar finns tyvärr över allt. Eftersom Sverige har varit så himla naiva och öppnat upp sina armar för människor i "nöd" så vet man inte riktigt var dessa grymma människor finns.
Därför säger jag till mina barn skaffa inte en massa barn till denna grymma värld. Är det inte terrorister så finns det mobbare och våldsmän som inte bryr sig om offren ett jävla dugg. Nej ha de barn ni har och bygg upp en grund trygghet och självsäkerhet. 
Själv tampas jag med övervikt och tror att det blir bättre i morgon, jag börjar i morgon, äter bara detta, osv. I natt drömde jag om att jag hade kommit så långt att min kropp var redo att spricka!
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

2 kommentarer:

  1. Ja,de är knappt man vill sätta fler barn till jordelivet pga det omkring oss... undrar när nästa smäll kommer. Så orolig värld. Usch,man orkar inte läsa mer sånt där.

    SvaraRadera
  2. om i tidningar eller media...

    hann inte skriva klart.. ;)

    SvaraRadera