Startsida

måndag 30 maj 2016

Morsdag


Detta är min jobbarkompis Janet Thörn, lånade bilden från hennes status på Facebook.
Jag bara älskar hennes klänning så himla fin. Hon sa att hon har köpt den här
En present till mig själv sa hon. Bra att köpa morsdagspresenter till sig själv.
Jag har fått fina blommor och en super fin Rosa Ljung ansiktskruka ( älskar dessa krukor) bild kommer senare. Men jag har även köpt mig en morsdagspresent. Denna här
Dolce & Gabbana DG 4244 502/13 57-17
Dolce & Gabbana solglasögon. Det var rea på dem nu, så jag slog till. Har även köpt ett begagnade av min kära dotter från Ray Ban. Bra att unna sig egna saker. Ska bli bättre på det att skämma bort mig själv.
Ta vara på dagen och livet. LEV NU. Kram Marie

1 kommentar:

  1. Super tjusigt! Ja,de gäller att man unnar sig :)) Gjorde du rätt i att köpa nya glajjor!! PUSS o kram

    SvaraRadera