Startsida

onsdag 18 maj 2016

Förebilder

Jag har många personer som jag har som förebilder, många personer som har lyckats på ett eller annat sätt här i livet. Det behöver inte vara stora saker. Jag har en vilja att följa dem i deras fotspår MEN det finns något i min kropp som gör att jag aldrig kan hålla fullt ut. Folk säger att det är viljan. Undrar hur jag ska kunna motivera min vilja till olika saker? Att kunna motionera regelbundet, att inte äta socker och vitt mjöl, att bli mera matmedveten dvs jag vill veta vad jag stoppar i min kropp, rensa ut saker i ens närhet som inte behövs, fokusera på saker som gör mig glad, lägga mera tid på att umgås.......någon som har tips på hur jag ska bete mig? Jag måste få en starkare vilja.
Dessa fantastiska skönheter på bilden är i alla fall jag och gubben. Äldsta barnbarnet ritade det när han var 4 år. Snacka om snygg man är här. ❤️
Ta vara på livet och varandra.LEV NU. Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar