Startsida

söndag 24 april 2016

Spårat ur!

Denna helg har jag inte mått bra i mitt psyke. Det har varit jättetråkigt allting och jätte synd om mig. Vad gör jag då? Klär inte på mig, ligger i soffan och stoppar in en massa skit i min kropp. Arg som ett bi och ingenting är bra. Känner att det är bara jag som måste göra allting. Jag som tvättar. Jag som planerar och lagar maten. Det är jätte jobbigt att må så där och att ha en gubbe som inte kan säga : Nu är det min tur att laga mat, jag fixar det här....vila dig nu! 
Sådana här dagar vill jag bara bo själv i en 2:a i stan. Slippa allt som har något med hus, hem och annan människa att göra. Sitta på den soliga balkongen och läsa en bok. Jag blir less!
Ta var på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

2 kommentarer:

  1. Haha,du kanske ska ha lingon... De skiter sig för mig när jag ska ha de... Blääää!!! Men påt igen. PEPPA PEPPA PEPPA!!! Hoppas ni får de bra på Lena PH!! PUSS

    SvaraRadera
  2. Att ta vara på livet och varandra är något vi måste bli bättre på. Psykisk Ohälsa är ett viktigt ämne in och kika gärna. http://lizettehult.com/

    SvaraRadera