Startsida

onsdag 27 april 2016

Hur kan ett paradis förvandlas till något som inte gillas?

För lite mera än 10 år sedan hade jag så många positiva tankar om livet. För 8 år sedan lite drygt flyttade vi till vår nuvarande bostad. Vilken härligt känsla det var just då! Drömmar och visioner bara växte fram i huvudet. Men vad händer......helt plötsligt är drömmar och visioner bortblåsta. Nu ser jag bara allt som nattsvart, jobbigt, orkeslöst och vill helst tillbringa min lediga stund på en solig plats. Lapa in massor av godsaker som just solen kan ge mig. Tankar far i huvudet på mig....måste stilla mig lite. Gå till botten med problemet. Lösa saker - en i taget. Kanske inte ha allt som drömmar och visioner delar med sig. Trött, less, trött, less, trött, less.......behöver nog lite tid för funderingar. Samt att försöka rensa ur i mitt hem, sinne och verkligen bygga upp en egen värld. Jag tror i alla fall att jag är en person som behöver mycket positiv energi runt mig. Det hjälper ju inte att se och höra hur alla andra har det. Hur duktiga alla andra människor - nej....nu gäller det mig och ingen annan, jo det klart min älskade gubbe som har fått stått ut med många hårda ord den sista tiden. Han verkar vara gjord av stål! Hoppas att han håller hela livet ut med mig. ❤️
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

1 kommentar: