Startsida

måndag 14 mars 2016

Efterlysning

Jag har nu skickat ett mail till några som jag skulle vilja umgås med som bara kvinnor. Det jag vill är att kunna göra resor, saker och upplevelser tillsammans med bara kvinnor. Vi hade ett gäng förut där vi åkte till Åland, tror vi var 17 tjejer, en helg. Super mysigt. Sedan cyklade vi dressin i Gullspång - då var vi bara 6 tjejer. Att umgås 17 tjejer samtidigt är svårt eftersom det är många viljor. Men att umgås med 6 tjejer är lättare. Hoppas att de verkligen vill, om inte de vill hoppas jag att de är ärliga och säger det.
Ovan är en bild från mitt livs fantastiska resa en vy över San Fransico. Vilken resa - jag njuter av den än fast det var knappt ett år sedan vi åkte dit.
Här ser vi Golden Gate bron.
Oj vad jag vill åka tillbaka. Men vem vet det kan bli av men troligen inte. Det finns ju så många flera ställen på jorden som jag vill se. Planer är att kunna få upptäcka en dröm nästa år. Bra att drömma sig bort.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar