Startsida

söndag 13 mars 2016

Bakmässan i Fyrishov




Lördagen tillbringade jag min dag på bakmässan i Fyrishov, Uppsala. Där fick jag se Elisabeth Johansson göra en smarrig kaka med dadlar och valnötter. Linda Andersson - hon som har Lindas bakskola på nätet hon gjorde marshmallows. Sedan den kända Roy Fares - allas favoriter.
Själva mässan var inte så himla bra, trångt, mycket folk och väldigt lite att titta på. De hade en loppishörna där hittade självklart jag lite. En super fin rosen skål, 40kr. Två likörglas 30kr. En gammal plåtburk till gubbens hylla, bakpulver 35kr. Samt två osthyvlar 25kr.
Frågan är nu hur många osthyvlar behöver ett hushåll med två personer?
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

1 kommentar:

  1. Lät spännande med bakmässan!! :) Lindas bakskola följer jag på instagram! Hon är bra hon.

    SvaraRadera