Startsida

söndag 3 januari 2016

Tankar far runt

Att kolla på möbler på nätet är ju en ny hobby. Önskar mig dessa skönheter. Vi får väl se om de blir våra eller om vi hittar några liknande som vi kan fixa till själva. Svarta byrån 850kr vita skåpet 3200kr inte stora pengar igentligen. Men just nu vill jag använda mina pengar till annat.
Nyår firade gubben och jag med svägerskan och hennes sambo i Gävle Grand Elit Hotell. Så himla mysigt och det kommer vi nog göra till en tradition att bo på hotell vid ny år och lyxa till det hela. Gubben och jag stor trivdes. Vi hade bokat nyårssupé. Den gudomliga frukosten och ljuvliga stads promenaden dagen efter gav så mycket.
Idag tillbringar vi dagen med att spika panelskivor på väggen i matrummet och bakar till lördag då det tydligen är någon som fyller år!  Då kommer föräldrar och barn med respektive och livets efterrätter barnbarnen, dessa ljuvliga varelser.
TA VARA PÅ LIVET OCH VARANDRA. LEV NU. KRAM MARIE

1 kommentar:

  1. ååå gävle!! underbart ställe! vill med dit... Vi får se om man tar sig en tripp! Hotellet verkar ju vara bra också=)

    SvaraRadera