Startsida

lördag 26 december 2015

Lugn jul

En helt underbar jul - lugn och fridfull. Kanske lite väl lugn. En önskan till nästa år är pynta mera, baka mera och att ta hem ungarna juldagen. Tänkte i år att det är bäst att ungarna får ta över. Men nej.....det kändes konstig ÄVEN fast vi hade det super mysigt hos vår ena tvillingdotter Jannice. Jag saknar det där med att kunna spela sällskapsspel och mysa på kvällen. Några som nattar över.....härlig frukost på morgonen. Ja....vi får väl se hur det blir.
En sådan halvmånes byrå eller bord skulle jag vilja ha till min hall. Denna går att köpas på loppis på nätet.....lite dyrt kanske 850kr.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

1 kommentar:

  1. jag tycker du ska slå till även om den är dyr! Du kommer dra stor nytta av den och varje gång du passerar hallen kommer du passera en extra gång bara för den är så fin!!! KÖP DEN!!! =) Ja,visst var de lite konstigt men mysigt. Jag tycker det är mysigt att vara hos er,spela spel o ha skoj!=)

    SvaraRadera