Startsida

måndag 7 december 2015

Feng shui


Tänk vad mycket som påverkar människan. Fast både jag och gubben gillar att vara hemma och mysa själva. Slappa framför TV:n. Äta god mat. Bara vara. Så bestämde jag mig för att gå på firma fest i fredags. Inte konstigt tycker väl en del. MEN jag kan säga att jag har inte varit på firma fest på många år - men nu tusan måste jag gå. Ångrar inte att jag gick. Jag hade super trevligt och kände att jag fick energi av att träffa människor.
Lördagen bjöd vi ( gubben, jag och ett annat par) på välkommen hem smörgåstårta till ett par som har varit borta 1 mån i USA. Det var också energi påfyllare. Söndagen hann vi med en hel del ÄN bara att titta på TV:n. Kändes skönt.
Alltså jag håller på att rensar och donar här hemma. Har bland annat hittat tre lådor med gardiner. INTE många som passar fönsterna vi har just nu. Vad ska jag ha dem till? Bort bort bort. Om ingen av barnen vill ha dem åker de i loppis lådan. Sommaren 2016 då är det dags med sommar loppis. Skönt att rensa.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar