Startsida

måndag 16 november 2015

Värme i världen


Efter detta som hände i Paris i fredags den 13 november, visar världen runt om hur de vill dela sin sorg och medkänsla. Här har vi Jesus statyn i Rio, Brasilien. Just på denna plats har jag varit och stått där under hans armar. En mäktig känsla vill jag säga. Fint av världen att visa var de står någonstans. Sverige hade Globen med blå, vit och röda lampor.

Eftersom jag har lång helg varje helg så känns det lyxigt innan den börjar - men den går lika fort i alla fall. Konstigt! Men just denna helg gick fortare än vanligt. Kanske för att jag var tvungen att återhämta mig mer än vanligt. Hade sovit väldigt dåligt förra veckan.

SMHI varnar för snö i stora delar av Sverige - vi får väl se hur det blir med det! Jag kan vara utan.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

1 kommentar: