Startsida

söndag 13 september 2015

Länge sedan


Det var länge sedan jag var inne här. Vet inte men har haft fullt upp.
Hoppas att Ni alla mår bra och att ni har det så himla bra. Jag kan ju säga att här är det bra. Gubben har varit förkyld - men peppar peppar inte jag, hoppas att jag inte får någon.
Jag har fått höra att det finns släktingar som läser min blogg - Hej Anna, Kjell och Zerny!
Satt upp en liten vinyltext på sovrumsdörren - ingen kommentar från gubben! Som vanligt så ser han inte sådant.
I dag var jag med min vän och hennes mamma till Väskinge på Mera shabby än chick - En loppis i Alunda. En utav de bästa loppisar som jag har varit på. Super bra parkering, god fika, trevliga människor, humana priser och väldigt överskådligt med tydlig prismärkning. Kommer säkert att åka dit flera gånger. 


Om du vill se vad de har kan du kolla in deras facebook sida
HÄR
Ta vara på livet och varandra. LEV Nu. Kram Marie



1 kommentar:

  1. Ja,mycket tjusigt kan man då allt hitta på loppisar. Jag kollar om jag hittar sådanna stolar... Köper dom åt dig isf :) PUSS!!!

    SvaraRadera