Startsida

lördag 19 september 2015

Inspiration

DSC_2920
Tänk vad mycket inspiration jag får av andra människor och deras bloggar. Den här bloggen Eknäsliv, du hittar den här, hittade dottern denna bild på ett skrivbord. Jag har ju ett gammalt skrivbord precis som denna och det är brunt, typ 70 tal. Borde måla om det. Borde måla om mycket här hemma. En liten kökssoffa, en furu bänk och ett furu skåp. 
Men jag har i alla fall fixat lite bättre - dock inte färdigt, med min hobbyhörna. Måste börja göra lite sådant, få något annat att tänka på.

Dessa skönheter - har hittat en ny app så nu kan jag fixa kollage med bilder, jag lär mig något nytt varje dag känns det som.





Tänk att kunna bygga ett kombinerat stall, hönshus och hundgård. Kunna njuta av lite sällskap i sin trädgård. Då skulle jag kunna skaffa mig en gråspräcklig hankatt och en sköldpaddsfärgad honkatt, ett gäng höns, en leonberger och en berner sennen, svartnosfår och några getter. MYS! Kanske någon lite kanin också.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

1 kommentar:

  1. Gör dina drömmar - man lever bara en gång! OCH MÅLA OM DITTT SKRIVBORD OCKSÅ... OJ CAPS LOCK!!! haha.

    SvaraRadera