Startsida

tisdag 18 augusti 2015

Ny tänk

Jaha då har jag jobbat en vecka efter semestern och det känns bra.
Jag måste bara lära mig att tänka på ett nytt sätt. Alltid svårt att ändra om sina vanor, lätt att köra i sina gamla invanda hjulspår. Jag har även tappat LCHF-tråden och försöker att fånga den igen. Har även riktiga humörsvängningar som jag ska försöka få bukt på. Allt kommer att ta sin tid och det får det ta. Jag väljer i alla fall det goda livet! Då måste jag även se till att få ett långt och innehållsrikt liv. Börjar med kosten och humöret. Det finns ju så mycket som finns i ens liv. Har även ställt fram en sopsäck som jag bara kan kasta ner saker som sedan åker till återvinningen. Känns skönt att ha ett sådant tänk. Sedan finns det många delar som inte ligger på plats. Men dags att börja någonstans.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

1 kommentar:

  1. Ja,ibland tappar man allt bara... Samma här ibland. Men vill försöka nu. Känns lite lättare när det är "rutiner" igen och inte ledighet :)

    Sååå snygg pappas bil är.....

    SvaraRadera