Startsida

söndag 26 juli 2015

ELIN


Jag är en trogen följare av Fyraårstider, mitt liv på landet. Både hennes blogg och hennes Instagram. Hennes dotter Elin har fått leukemi. Det har startas en insamling till barncancerfonden. Så här skrev Lotta som är mamma till denna underbara tjej Elin på hennes blogg
Så har det startat en insamling på instagram där man ska tagga en blombild med #tillelin och skänka 50 kr till barncancerfonden. Så fint, mina fina instagramföljare! Har du 50 kr över att  skänka barncancerfonden för arbetet med barncancer så sms HOPP till 72900. Om inte utvecklingen med leukemi hade gått framåt så mycket så har de senaste 20 åren så hade inte vi haft samma chans att Elin överlever. Det är jag tacksam för. 
Kram Lotta

Så nu ska även jag sätta in 50kr!
Gör det du med, många bäckar små.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar