Startsida

söndag 7 juni 2015

Saker jag skulle vilja ha



Bildresultat för odlingslådor i lecablock

Bildresultat för gamla kaffekopparBildresultat för gamla tallrikar
Alla bilder kommer från nätet och det är saker som jag vill ha och drömmer om just nu.
En gammal stålsäng samt en gammal stålsängs gavel. Gamla saker att kunna förvara i trädgården. Vill även ha ett eller kanske två gala fönsterstommar med 6 rutor i gärna smala fönster. Gjutna odlingslådor av leca stenar som sedan putsas - min kusin har det och det är så himla fint. Sedan skulle jag även villa ha två symaskinsbord. Gamla kaffekoppar, gamla mattallrikar - allt detta i rosa, blått eller grönt.Samt gamla glas på fot. Tänk vad bra att ha till stora fester och tillställningar.
Sedan finns även en sak till som jag skulle vilja ha eller kanske inte en sak utan ett umgänge. Det berättar jag lite längre fram om.
Ta vara på livet och varandra.LEV NU. Kram Marie

1 kommentar:

  1. Jag vill också ha några av dessa ting.. Speciellt denna betongrabatt!!! Super snygg... Håller utsik efter symaskinsbord åt dig överallt så du vet... Kram

    SvaraRadera