Startsida

söndag 31 maj 2015

Intensiv helg


Ljuvliga helg jag älskar dig! Tyvärr går det väldigt fort. Lördagen började med den gudomligt härliga melodikryssfrukost i Solåsen. Så himla mysigt. Sedan bar vi av till Almunge och loppis i HV gården. Där inhandlade vi 2 plåtburkar ( en till gubben och en till mig), super fint fat med 6 tallrikar till, en guld ram och loppisens bästa fynd - 2 super fina krukor för 3 kr styck. DÅ ÄR DET ROLIGT ATT GÅ PÅ LOPPIS MED DESSA PRISER, ja ja ja ja....visst skåpen är redan fulla. Men roligt med nytt så är det ju. Vi han även till min favorit butik Humlebo Inredning och Trädgård i Almunge. Så himla mysigt där. Köpte lite blommor. Både ute och inne. Jag blir så himla glad av blommor. Måste ju ha lite nu när det ska bli kalas här hemma.
Fick en super fin morsdags lykta av min största dotter. TUSEN TACK.
Premiär bakning med Kenwood köksmaskinen. Jätte roligt att baka med en maskin. Nu ska det bli baka av. Det enda som inte hann med i helgen var gräset. Det får tas på onsdag eller torsdag.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

1 kommentar: