Startsida

söndag 10 maj 2015

Grundskolan





Tänk att bilder på sin grundskola och dess närhet kan ge så många känslor. Jag gick ju 9 år i denna skola. Gick i en fantastisk klass och har bara haft superbra klassföreståndare. Vi var i högstadiet bara 17 stycken i klassen.Tidigare klasser var vi mera. Samma klasskamrater i 9 år har jag haft. Så mycket som vi har gjort tillsammans och vilka känslor vi har för varandra. En utav mina klasskamrater jobbar jag med. Dessa fina bilder har Jonas Larsson tagit som gick med mig i 9 år. Han jobbar som en kreativ chef på Uppdragsmedia. Han har kameran med hela tiden vart han än går och fotar super mycket. Han bor i Stockholm men gjorde ett besök i Uppsala hos hans föräldrar som bor i närheten av skolan vi gick i, Johannesbäcksskolan.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar