Startsida

lördag 2 maj 2015

Förnyelse




Jag måste förnya mig lite i mitt liv. Så jag har tagit ett " lån" från mina sparpengar och inköpt detta till hemmet. Har tänkt mig att avbetalningsplanen är klar i december 2016. Nu vill jag laga en massa god mat i grytan och baka en himla massa bröd samt fixa med andra saker som denna hushållsmaskin kan göra. En gasolgrill har vi aldrig haft utan provar nu på detta. Jag ville köpa en Weber för 9999kr - men där tyckte min gubbe att vi måste prova en billigare variant. Så nu blir det lite att stå i om jag säger så. Jag har ju en massa projekt i mitt huvud - hoppas att jag ska kunna fixa något. Måste bara att gilla att vara hemma och njuta av allt vi har här - jag vill helst av allt upptäcka världen, vill resa en massa. Det kommer vi också att göra - MEN om jag fixar mera av mina hemdrömmar så kommer jag att älska allt här hemma mera. Problemet är nog att jag är en riktig latmask som gärna surfar runt på paddan istället för att fixa saker och ting. Måste begränsa mitt surfande helt enkelt.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

1 kommentar: