Startsida

torsdag 23 april 2015

Teknikens under

Alltså jag får gråa hårstrån av detta! Gubben och jag har ju Iphones 6 båda två. Vi har aldrig haft sådana telefoner förut. Nu efter semester vill jag lägga in alla bilder på stationära datorn.Men fattar ingenting. Så jag har googlat och frågat mig fram från arbetskamrater om hur jag ska gå till väga. Har fått alla möjliga tips och ideer. Har nu lyckats med att överföra datorns alla bilder till telefonen........jag ville ju ha tvärtom. MÅSTE fortsätta att klura. 
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

1 kommentar:

  1. Hm... men låt telefonen synkronisera ett tag först... och sen sätt i sladden igen i datorn och se om det funkar?! :) om inte gå in på min dator (medans telefon o sladden sitter i datorn) och kolla om ikonen för iphone finns där,.dubbelklicka. annars får ja hjälpa dig sen=)

    SvaraRadera