Startsida

måndag 13 april 2015

Drömsemester


ÄNTLIGEN har vi varit där. Mitt älskade Kalifornien. Vi flög till San Francisco och var där några dagar. Besökte olika ställen och var bland annat ute på ön Alcatraz. Vi gick de branta backarna och handlade lite kläder. Sedan åkte vi den omtalade higway 1 - VILKEN otrolig väg. Så himla fint. Vi såg delfiner, sjölejon, rovfåglar, kolibrin och sandekorrar. Vi stannade till på flera olika ställen längst vägen. Vi besökte också Los Angeles, Hollywood och Las Vegas. Las Vegas var ju som en leksaksstad - allt fanns och lite till. Jag är så himla lycklig att fått uppleva denna resa. Så nu blir det bara en till resa i år. Då åker vi med barn och barnbarn till Gotland. Längtar redan.
Men planering till nästa år är på planeringsstadiet nr 1. Hoppas kunna åka en bit på Hurtigruten och även få besöka Belinda i Down Under. Men vi måste ju se över ekonomin först. Önskar att jag hade hur mycket pengar som helst så jag kunde resa vart jag vill. 
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie 

1 kommentar:

  1. Åååå,vilken dröm. Jag måste spara pengar så kan vi åka dit alla <3 KRAM Å PUSS

    SvaraRadera