Startsida

måndag 30 mars 2015

Symaskinsbord

Bildresultat för symaskinsbord
Bildresultat för symaskinsbord
Ny energi finns i mig och nu vill jag gjuta ett grillbord till sommaren. Så jag skulle vilja ha ett eller två symaskinsbord. Det finns så många funderingar i mitt huvud just nu och jag känner att bara denna månad har gått så kommer jag att värdera livet i en helt annan värld än jag har gjort. Jag har tampas mellan oro, förtvivlan och onda ting. MEN nu jävlar får det vara nog. Kommer jag att klara detta så kommer jag att klara mycket. Jag har min älskade vid min sida och nu ska jag fokusera på att få ett njutbart hem. Jag har ett liv och måste ta tag i det just nu och jag känner att jag behöver ha saker runt mig som gör mig glad. Just att gjuta i betong har jag älskat länge. Så nu kör jag! 
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

1 kommentar: