Startsida

fredag 27 mars 2015

Överträder ett förbud

LCHF för alla i familjen! : Katrins 52 godaste recept (inbunden) Grillmat LCHF: 80 njutbara recept på fisk, fågel, kött, marinader, såser... (inbunden)
Ferry food : LCHF (inbunden)Jills mat efter säsong (inbunden)
Jag som är tokig i böcker kunde inte låta bli dessa skönheter. Alla dessa böcker ha jag nu inhandlat på bokrean. Tillsammans kostar det 232 kronor. Viss jag kan hitta recept på nätet - men visst är det fint att kunna bläddra lite och titta på alla fina fotografier. 
Jag skulle kunna tänka mig att köpa några andra böcker också till exempel dessa två
Kokbok för betongJul med Ernst : Mat Blommor & Fix (inbunden)
Men dessa var inte med på bokrean så dessa går ju att köpa när som helst. Jag har infört köpstopp på böcker - eftersom jag är galen i böcker. Men eftersom bokbussen har ändrat sina tider och jag inte tycker att det finns någon passande tid så blir det till att köpa lite böcker att njuta av.
Jag är super sugen på att köpa en Kitchen Aid också. Är det någon som har något att säga om den? Är den bra eller ska jag köpa mig en annan köksmaskin?

KitchenAid Artisan KSM150PSEPK Rosa + Extra Stålskål + Beaterblade
Självklart ska det vara rosa!
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar