Startsida

tisdag 3 februari 2015

Stulen


Ha ha ha .....stulen bild från min ena dotters blogg. Denna bild är en utav mina livsefterrätter nämligen Felix - jag tror att han kommer att bli en riktig hejare på att krypa snart. Väldigt fin bild.
Ja det känns även som min egna tid har blivit stulen. Det var länge sedan jag var inne och skrev något här. Men det händer så väldigt mycket i mitt liv nu så ibland känner jag att jag knappt inte hinner med. MEN det gäller att göra det som känns rätt och som jag mår bra av. Jag känner att jag är på rätt väg. 
Jag har ju tagit utmaningen att vara med i Expressens Allt Om LCHF och visa min viktresa. Började den 22 december( inte självvalt) och det går riktigt bra. Har dock haft ett stort återfall i mellandagarna - men nu känns det bra. Jag är ju väldigt svag för snacks, sötsaker och fikabröd i vanliga fall - men har blivit tvungen att tänka om. Allt på grund av att jag vill ha min kropp i trim och kunna må bra. På köpet hoppas jag på en rejäl vikt nedgång. Har vägningsdag på tisdagar. För igentligen gillar jag inte tisdagar - men tänkte som så att om siffrorna på vågen visar mindre för varje tisdag så känns det kanske OK med tisdag i alla fall. Samt att kunna längta lite till tisdagen.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

1 kommentar:

  1. Hihi,ja han är bra go våran Felix... Ja,han har tagit ett litet krypsteg faktiskt.. Snart går det i full rulle... Och mamma... Tobbe har sänkt sängen uppe nu oclså :D så snu slipper man vara orolig :D

    Ja,du kan ge dig tusan på att du kommer klara utmaningen....
    Bara man inte blir svag för någpt så kan man ge tusan på det :D HEJJA HEJJA!!!

    SvaraRadera