Startsida

torsdag 5 februari 2015

Pengar och tid.


OM jag hade obegränsat med pengar och tid, vet jag precis vad jag skulle använda det till.
Jag skulle unna mig massor av resor både i Sverige, Norden, Europa och världen. OK - visst finns det pengar men dock inte så att jag kan göra alla resor jag vill. Tyvärr finns inte tiden eftersom jag måste jobba. Tänk att kunna vinna en himla massa pengar på något lotteri. Denna indian är första sidan på Swanson´s - America special resor. Jag skulle vilja upptäcka mycket där. Men också vårat fina grannland Norge. Många smultonställen här i Sverige finns kvar som jag inte har upptäckt.
Jag skulle även kosta på en riktig ordentlig husrenovering - men en fantastisk trädgård. Allt handlar ju om pengar och tid.
Jag skulle även vilja kunna ge mina barn och barnbarn en väldigt fin ekonomi. 
MEN NU ÄR JAG INTE RIK. TYVÄRR!
Men hälsan finns med mig och så mycket annat här i livet som ger mig glädje. Jag får vara riktigt glad över det. Pengar är inte allt - men väldigt mycket.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar