Startsida

tisdag 17 februari 2015

Fettisdagen


Ja då har vi kommit till semmeldagen. Jag har gjort en semla till gubben så han kan ha den till kvällsfika. Själv avstår jag denna ljuva godsak idag. Men visst kan jag unna mig godsaker fast jag äter LCHF. Men i dag blir det ingen godsak. Jag vill även passa på att tipsa om Madame Ediths Semmelmuffins kolla in här .
Jag har övervunnit mig själv här på morgonen. Eftersom alla stigar är så grymt hala vill jag inte gå min promenad. Men tänk att det går ju att gå på landsvägen också - dock inte alls lika roligt, men med bra musik i lurarna fungerar visst allt. Så det finns inga hinder.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

1 kommentar:

  1. Duktig du är som avstår semla.. Själv glllar jag inte de så mkt så det blev lätt match! :) Men vet att pappa tycker mycket om semlor!=)

    SvaraRadera