Startsida

lördag 7 februari 2015

Avstressande




Förra inlägget önskade jag mera tid och pengar. I detta inlägg önskar jag mig en avstressande miljö att leva i. Dock är den väldigt dyrbar men jag vet att om jag skulle kunna bo på en gård som har flera bostäder på gården, så jag kunde dela med min vän Anette och alla dessa djur runt omkring mig. Skulle jag ha en fantastisk livskvalitet. Tyvärr går detta inte att genomföra på grund av att allt kostar pengar och om jag skulle bo så här så skulle jag inte vilja jobba med någonting annat än att bara leva och njuta av allt avstressande runt omkring mig. Vilken dröm! Tänk att kunna bo lite kollektivt på en gård och hjälpas åt med gårdssysslorna, djuren och vardagen. Snacka om livskvalitet och avstressande liv. Ja, ja .....vad är en bal på slottet!
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

1 kommentar: