Startsida

söndag 18 januari 2015

Livet är orättvist!


En fantastisk vän och människa som vi känner har nu lämnat detta jordeliv. Hon kommer att vara en utav de finaste änglarna som vi känner. Hon hann aldrig uppleva sin pension. Dock fick hon uppleva sina barnbarn - men inte fått följa dem en bit på vägen här på jorden. Men hon följer dem från sin himmel. Det är väldigt läskigt en sak med hennes död. Jag drömde natten till lördagen att hon dog och att hennes älskade livskamrat var med oss.I drömmen föll  jag omkull och han tog tag i mitt huvud så att jag inte skulle skada det. Men själv gjorde han sig illa i sina händer som han hade slutit om mitt huvud. Vid frukostbordet berättar jag min dröm för gubben. Sedan när vi skulle iväg vid lunchtiden fick vi se sms:et - livet är så himla orättvist. Hon hade cancer har haft det ett tag ungefär 3,5 år.
Så nu uppmanar jag alla att försöka att leva lyckligt och ta hand om varandra MEDANS vi har varandra. För lyckliga blir vi troligtvis inte i ängel himlen.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

1 kommentar: