Startsida

fredag 5 december 2014

Spotify, loppis och tidsbrist


Teknikens under detta med Spotify. Älskar verkligen detta! Måste bara få lite hjälp med att komma igång på riktigt. Älskar musik. Jag vill ha det hela tiden i mina öron, känns nästan som radion eller musiken har blivit min nya vän. Tyvärr spelas det mest julmusik på jobbet just nu.
Denna vecka har varit väldigt mörk, grå och tröttsam. Orken har inte funnits till mycket! Jag behöver sol och ljus. Troligen är det inte bara jag som behöver detta. Det finns nästan inga människor som inte klagar på att de är trötta. Bara att bita ihop. Det gör väl inte saken bättre att helgen som var var väldigt lite sömn på. Det sätter spår hela veckan. Men ser fram emot sovmorgon i helgen.
I dag tog vi oss i kragen - en säck och en kasse med sker till loppis!  Skönt att bli av med saker som inte används. Säcken är inte upptagen sedan vi flyttade hit.
Tidsbrist - ja finns det några människor som inte har brist på tid! Jag tycker att bristen blir större och större för varje vecka som går. Otäckt att inte hinna med saker och ting som jag vill göra. Tyget på bilden skulle bli några härliga kuddfodral - undrar vilket år de blir klara?
Men i alla fall i helgen ska vi umgås med släkt och vänner det ska bli mysigt.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

1 kommentar: