Startsida

onsdag 17 december 2014

Ny blogg


Tiden rusar och jag med den. Ingen julkänsla än. Men det sägs att julen kommer ändå även fast jag inte gör alla måsten. Självklart kommer den ändå. Men jag diskuterade med min gubbe här om dagen om just julen. Jag vet att jag vill ha julen på ett speciellt sätt - MEN gnistan finns inte till att fixa till den. Tiden, orken och lusten är bortblåst. Det hela beror på en sak som jag vill hålla för mig själv.
Men mitt i allt detta stök hittade jag en ny blogg att följa. En kvinna vid namn Linda och bloggen hittar du här. Hon har fantastiska fotografier, bilden ovan är lånad från henne, pyssel, LCHF recept och mycket annat finns det hos henne. Hon startade år 2008 precis som jag fast hon har ju kommit mycket längre än jag. Jag har inte lagt ner så mycket jobb på just bloggen. Måste kanske sluta med Facebook för att kunna fixa det.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

1 kommentar:

  1. Hej på dej! samma sak här, tycker jag inte hinner med hälften av vad jag skall ha gjort till jul.. men nu har jag bestämt mej att blir det inte gjort så får det bli en annan gång, det blir nog jul ändå.Oj vad jag skulle vilja se tjejerna i First Aid kit, har två CD av dem o de är ju himla bra! Boke såg också intressant ut, borde ta o best den. ha en bra dag!

    SvaraRadera