Startsida

söndag 7 december 2014

Åter ett sug

FoldaRaftsundetNordkap
Jag är nog väldigt konstig av mig. Nu mitt i adventsfirande och julförberedelse - DÅ längtar jag till att resa. Vi har ju bokat in två resor 2015. Det ska bli super kul. Men tittar även framåt till 2016. Då har vi planer på att ta oss till Belinda i Australien och jag vill nog åka med Hurtigruten igen. Denna gång Trondheim - Bergen. Men jag vill även åka Italien.

Visst ser det härligt ut! Men mycket skall klaffa in så att allt blir av. Ibland skulle jag vilja ha en hobby som jag kunde tjäna extra pengar på som jag bara kunde öronmärka till resor. Det är livet att kunna se sig om i världen. Hoppas att jag blir bättre på att sälja saker här hemma på loppisar, inte känner en massa sug efter saker som blir inköpta med impuls, laga mera mat från grunden samt baka mera bröd - det tjänar jag mycket pengar på. 
Gubben har i alla fall klätt julgranen idag och jag ska skriva ihop några julkort. Så att det blir gjort. Söndagsmiddag med vänner och ett försenat melodikryss skall vi även hinna med idag.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie


1 kommentar:

  1. Loppisar,eller sälja något annat kan bli din hobbyreskassa! :)

    SvaraRadera