Startsida

torsdag 13 november 2014

Snickerscheescaken

recept cheesecake
Alltså hur gått ser inte det här på en skala? Blev tipsad om detta recept på Facebook. Har även fått tips av en jobbar kompis att kolla in denna blogg. Jennys matblogg - receptet hittar du HÄR.
Mycket som skulle pysslas med här på morgonen. Bland annat så vart jag tvungen att ringa min "personliga bankman( som är en kvinna)", för att få hjälp med att betala en faktura som jag inte lyckades med själv. Ogiltigt bankgironummer blev det när jag provade. Hörde då av mig till kvinnan som skickade ut fakturan till mig - hon sa att jag skulle ta kontakt med banken för det var många som hade använt hennes bankgironummer tidigare. Ringde även till min mamma för att bestämma om helgen. Då var hon väldigt stressad och sa att hon skulle besöka doktorn, för smärta i bröstet och att benen var uppsvällda. Ringde även till min bror och pratade lite. Hann även med att prata lite med gubben. Man kan nog säga att jag har haft telefontid på morgonen.
Har även strukit gubbens skjorta till helgen. Dock har jag inte hunnit med att ta min dagliga promenad. DETTA OGILLAS. Men jag är ju inte heller 100% kry heller. Har tungt att andas på grund av en förkylning. Så jag har även letat som en tok efter min medicin - hittar den inte. Alltså det är inte lätt att ha en massa saker. Har även funderat ut lite pyssel som skall göras till att ge bort. 
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

1 kommentar: