Startsida

onsdag 12 november 2014

Njutbara ting!



Jag är en lycklig ägare till boken som en utav mina favorit bloggar har gjort. Det blev något fel i beställningen så det kom två böcker och jag skrev då till henne att "Hur gör vi nu? Jag har ju varit noga med att beställningen bara var för 1 bok". Den ljuvliga Lotta bjöd mig på den andra boken.Så himla gulligt.
Nu har jag även beställt biljetter till First Aid Kit. Jag har haft två saker att göra idag. Stryka gubbens skjorta och beställa biljetter - hann dock bara med en sak, beställa. Så nu ligger det på tills i morgon.
Jag kan ju säga att det tog tid för mig att beställa biljetterna. Tror att jag provade minst 5-6 gånger. Tills jag till slut kom på att jag har ju en spärr på mitt Visa kort som gör att jag inte kan handla från Internet. Hmm. Bara att plocka bort spärren och sedan gick det som smort.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

1 kommentar:

  1. Wiiie,vad kul med First aid kit. De kommer bli kanon kul! Kram

    SvaraRadera