Startsida

onsdag 29 oktober 2014

Så mycket bättre


Jag kan säga att det finns mycket som känns  så mycket bättre. Tänk att vakna upp på morgonen och vara trött. Äter min yoghurt och tittar ut. Mulet, blåsigt och grått. Men på med träningsoverallen och gå min dagliga runda - FAST jag inte igentligen är så motiverad och sugen. Går rundan och kommer hem och känner mig så mycket bättre. Tänk vad lite ett liv kan påverkas av att få frisk luft och rensa hjärnan samt att få bygga upp musklerna på samma gång. Jag försöker att gå varje dag och hoppas att det kommer att vara i all evighet. För jag mår så mycket bättre. Har även slutat att åka hiss på jobbet - hur himla jobbigt det än är att gå dessa långa branta trappor så känns det så mycket bättre i kroppen. Är inte alls lika stel i kroppen längre.
Jag gillar även programmet Så mycket bättre. Längtar tills jag kan köpa min Iphone 6 och få lyssna på härlig musik i lurarna när jag går mina rundor.
Jag mår så mycket bättre av att läsa mina favoritbloggar och har så mycket att ge till mig.
Halva Linda, Fyra årstider och 56kilo - de ger mig så mycket bättre självförtroende och vänskap. Älskar Er!
Ta vara på livet och varandra. LEV NU! Kram Marie

1 kommentar:

  1. Härligt inlägg av dig mamma!!! Nu ska man vara positiv och känna sig "så mycket bättre".... Har också en svacka just nu.. Musten tar en när man inte hinner med saker och ting =) kram

    SvaraRadera